Tavaszi fiatalító kúra egyszerűen

//

A fiatalság titka sajnos nem zárható egyetlen tégelybe, mint egy varázsszer, amit ha magadra kensz, szempillantás alatt eltűnnek a múló idő nyomai. Akkor lehetsz a leghatékonyabb, ha a megelőzésre is gondot fordítasz, nem pedig csak „tűzoltásként” kezded alkalmazni az anti-aging praktikákat.

Bőrápolás – Bár a szépségmegőrzés egyik fontos pillére a bőrápolás, önmagában mégsem elég ahhoz, hogy csatát nyerjünk a ráncok ellen. A fiatalos külső ugyanis belső vitalitást takar, tehát a közérzeted nagyban hozzájárul ahhoz, hogy mások milyennek látnak kívülről. Így az öregedés elleni küzdelem egyben az egészséged támogatásáról is szól.

Mivel a bőrfelszín a szervezet első védelmi rendszere – mely megpróbál ellenállni a kívülről érkező káros hatásoknak –, idővel minden meglátszik rajta, amit valaha elkövettél ellene. A sejtek idővel már nem tudnak olyan mértékben regenerálódni, mint korábban, így egyre látványosabbá válnak az öregedés jelei. Ez a folyamat sajnos nem visszafordítható, de sokat tehetsz azért, hogy későbbre told a bekövetkeztét, főként azzal, ha mindent megadsz a bőrödnek, amivel pótolhatod elveszített tápanyagait és elősegítheted megújulását.

Egészséges életmód – Mindennek ez az alapja! Hiszen egy fáradt, stresszel túlterhelt vagy netán dohányfüsttel és káros ételekkel bombázott szervezet egyre nehezebben tolerálja a rámért csapásokat, s a belső kimerültség a külsődön is otthagyja nyomait.

Ha radikálisan nem is tudsz változtatni az életviteleden, esetleg képtelen vagy megszabadulni káros szenvedélyeidtől, még mindig sokat tehetsz azzal, ha némiképp kompenzálod pusztító hatásukat.

Elegendő alvás – Add meg mindig szervezetednek a regenerálódásához szükséges alvásidőt! Amíg álmodsz, sejtjeid azon fáradoznak, hogy újraépítsék önmagukat és helyreállítsák a keletkezett károkat. A szervezet energiatartalékai alvás közben többek közt a regenerálódásra és a sejtosztódásra összpontosítanak. A bőranyagcsere éjjel éri el a maximumot, így ha keveset alszol, az élénkítő hatás elmarad, huzamosabb kialvatlanság után szürkés tónusú bőrre, rugalmatlan, megereszkedett arckontúrokra és szemkörnyéki sötét karikákra számíthatsz.

Antioxidáns gyümölcsök – A legtöbb bőrhibáért a nehéz, zsíros ételek és a túlzott cukorfogyasztás a felelős. Teljesen igaz tehát, hogy az vagy, amit megeszel. Egészséged és fiatalságod támogatásáért rostban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag étrenddel tehetsz a legtöbbet, amely a szervezet méregtelenítését is fokozza.

Ne felejts el inni! – A vízhiányos, száraz bőr a korai öregedés jeleit mutatja. Napi 2, esetleg 3 liter ásványvíztől – a belső hidratáltság következtében – bőröd felfrissül, ragyogóbbá válik, sőt a méreganyagok is könnyebben távoznak a szervezetből.

Sportolj! – Testmozgás közben nő a sejtek oxigénellátása és felpezsdül a vérkeringés. Ráadásul a mozgás az izomzaton túl a kötőszövetet is hatékonyan erősíti, így feszesebb kontúrokkal számolhatsz majd, miközben a stressz romboló hatásaitól is megszabadulhatsz.

Forrás: ParaMedica EgészségMagazin

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp
Megosztás itt: email
Email

Iratkozzon fel a ParaMedica hírlevelére!

Iratkozzon fel a ParaMedica hírlevelére!